Bestyrelsen i TST-Gymnastik består af engagerede frivillige, som arbejder for at skabe de bedste rammer for vores medlemmer, instruktører og hold. Vi står bag den daglige udvikling af foreningen og arbejder for at styrke fællesskabet, skabe gode oplevelser og sikre, at TST-Gymnastik fortsat er et aktivt og attraktivt tilbud for alle aldre i lokalområdet.
Formand og ansvarlig for instruktører: Trine
Administration: Vivian
Kassere, hjemmeside: Elisabeth
Vi vil altid gerne byde nye velkommen i bestyrelsen og gerne 2 mere. Har du lyst til at vide mere, så kontakt os gerne!